Var det inte jag som fyllde 18?

Idag vankas det 18-år fest hemma på logen minsann. LillSis har tydligen gått och blivit vuxen såhär på äldre dar sägs det.
 
Och jag undrar fortfarande när jag slutade fylla 18?

Det är ju märkligt att man själv inte blir en dag äldre (host, host..) för varje gång man fyller år, utan att det enbart märks på yngre generationer som plötsligt fyller mer o mer för varje år. Ganska skönt faktiskt. Ironi ingår tydligen också i åldrandet uppenbarligen, hand i hand med rynkor och inbillat vuxenförstånd.

Jaha, så blev det visst dags att ta på sej träskorna och bonnmora-kjolen o slå klackarna i taket, vad gör man inte för sin käraste lillasyster liksom...kan ju offra mej för en kväll och återuppleva gamla goda 18-års minnen igen om hon nu tjatar såå ;)

Återkommer med bildbevis på att jag är 18 igen inom kort...om de blir någolunda rumsrena vill säga.

So Long!

// Linda, den eviga 18-åringen...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0