Och så blev det visst sommar...

Oj vad dessa månader bara svischar förbi, man hinner knappt med. Och det har hänt massor av grejjer sen jag uppdaterade denna stackars blogg inser jag nu..

Vårterminen rullar på fortare än ett snabbtåg och vips så är det sommarlov om tre veckor...vad hände?
Detta blir mitt första sommarlov som bildlärare, och det ska bli sååå skönt att inte jobba häcken av sej heeela sommaren. LYX att få möjlighet att vara ledig MER än 1 vecka tillsammans med mitt hjärta!

Får istället passa på att njuta av sommaren och ladda inför en kommande hösttermin. I dagarna skrev jag på ett nytt anställningsbevis som innebär att höstterminen är säkrad, vilket är helt underbart!

Under dessa veckor (månader?) sedan jag skrev sist har jag hunnit jobba häcken av mej, fira massa trevliga födelsedagar och göra en hel del annat skoj ochså. Senast ut i fördelsedagsligan är våra vänners lille son, William, som fyllde 1 år, vilket givetvis firades på bästa sätt med finaste vännerna en härlig sommarkväll i slutet på Maj.

Här kommer en liten blidkavalkad från denna afton...


Det busiga födelsedagsbarnet William!


Alla A-barn dricker väl bubbel på sin första födelsedag? :)


..och så här gott var det med lite pommack!


Fina Kixi o Peter!


Blivande Herr och Fru Kedén/Bångö


Jättelätt att fånga dessa guldklimpar på en o samma bild...Nja, eller inte.


Unga Fröken Nellie Kedén!


Willie på språng!


Fina familjen Kedén


Fina famlijen Bångö/Karlsson


Nellie flyger med mamma Emma


Min bättre hälft underhåller födelsedagsbarnet him self!


Presenter ska det va när man firar sin första födelsedag! Vad är det iii?


Härliga bilder från en ännu härligare kväll!

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0