Frisyr o färg-test...

Eftersom jag ALDRIG kan bestämma mej bidde jag hur glá som helst när jag fick tips denna sida!! Du laddar upp ett foto på dej själv o kan sedan pröva hur du skulle se ut i olika kändisfrisyrer...mitche bra! :)

Som ett barn på julafton satt jag löjligt länge o testade o prövade mej fram mellan allt från långa Hollywood-svall till något mer extrema frisyrer alá Lady Gaga. Kan ju erkänna att jag inte direkt var jätteledsen över att min bättre hälft var iväg o kollade på fotboll med grabbarna under just denna kväll...hehe. Kan lova att detta program är bra mycket roligare än att kolla på EM-fotboll...hallå, Svedala har ju åkt ut?!!

Eftersom jag ständigt lider av den svåra åkomman "intevetavadjagvillhaförfrisybeslutsångest" så var detta program perfekt för mig....frågan är vilken FRISYR o vilken FÄRG jag tillslut slog till på PÅ RIKTIGT? ;)

Kanske var det någon av dessa....







Snyggt va?

// Linda


Kommentarer
Postat av: Kicki

Läckra frisyrer! Ska också kika in, men har NOG bestämt att det blir lugg efter sommaren + lägga in röda slingor så det blir mer rött än nu!

2012-06-29 @ 14:57:49
URL: http://www.kickiskvarter.blogspot.com
Postat av: joanna

Måste jag tvunget välja så ta det rosa! För det är trots allt lite coolt, och grisöronen passar inte riktigt dig heller! Kolla top model i veckan, där blir en tjej rosa i huvudet...

2012-06-30 @ 15:53:50
URL: http://gladargforbannadlycklig.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha...bidde inget rosa, tyvärr ;) Slutade med att jag färgade så som jag hade innan, mörkt upptill och ljusare i topparna, JÄTTESTOR skillnad, not... :)



Kix: Låter supersnyggt med lugg o röda slingor! Kör på det!!

2012-06-30 @ 18:24:21
URL: http://nidla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0