jag lever!

Nu är vi hemma efter en underbar semester på bästkusten!

Hann med massor på dessa 10 dagar som jag och min fina man var ute o härjade.
Blend annar besök hos fina vänner i Falkenberg, räkfrossa och vintjöt natten lång, tripp till Freeport i Kungsbacka, citybesök i Halmstad och super god pizza, sen begav vi oss norrut mot Kungshamn och Smögen, Hamburgsund och blåsiga bad på Hamburgö, Grebbestad och fina solnedgångar, Lysekil och kvällsexpedition på fina klippor. Sen kom tyvärr dåligt väder på besök och förde oss söderut igen tillbaka till Varberg för att avsluta semestern med några härliga soliga dagar med lillebror o co...massa skoj med andra ord! :)

Återkommer med bilder inom kort!

Strax ska jag bege mej till en gammal jobbakompis och hennes fina famlij för lite hårklippningsuppdrag...så nu ska saxen minsann få jobba! ;)

...under semestern hann det även komma ett väldigt STORT paket med en väldigt fin CYKEL...så nu susar jag fram som aldrig förr.. Tack fina Sandra för att du agerade leveransmottagare när inte vi var hemma! Du är bäst!

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0