Hej kungen!

Tänkte svänga förbi o hälsa på kungen i veckan som kommer eftersom jag och min bättre hälft ska tillbringa några dagar i Sthlm.

När min kära man fyllde 30 härom månaden gav jag honom en hotellweekend i vår vackra hufudstad på Stallmästargården som verkar vara super mysigt! Stallmästargården ligger vid Brunnsviken några minuter från city och ska tydligen ha en kombination av modernt och gammalt, och restaurangen har visst anor från 1600-talet. Får se om jag får med mej min kära man på en runda i Hagaparken som ligger precis intill, vi kanske kan hoppa över kungen o satsa på att hälsa på Vickan o co ist...när vi ändå är i närheten ;) Har iallafall hört att detta ställe ska vara riktigt bra och ha väldigt god mat, får återkomma med en utvärdering senare!

Det ska bli trevligt att strosa runt i stan, kolla in lite olika museum, njuta av god mat o dricka och förhoppningsvis ta en båt ut till någon av alla idylliska öar som stockholmsskärgård erbjuder. Håller tummar o tår att vädergudarna är på vår sida bara.

Lite bilder från hotellets hemsida...ser ju inte helt fel ut!

 



 



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0