Bäbismage fotoshoot

Nu har jag äntligen hunnit med att redigera lite bilder igen, för det där med julfirande tar på krafterna ska ni veta! ;)

Sanningen är den att jag har haft fullt upp på jobbet med allt vad betyg o annat innebär i slutet ev höstterminen, så har varken hunnit med att fota eller redigera bilder tyvärr...men nu så har jag äntligen fått tummen ur!

Här kommer därför lite bilder på en härlig bäbismage och två väldigt fina och spända blivande föräldrar som även är två väldigt nära vänner till mig. Det blev en mysig eftermiddag med massa fina foton o mycket skratt!  

Snart blir det förhoppningsvis nyfödd-fotografering också, eftersom skrutten i magen kan titta ut vilken dag som helst...spännande, spännade!

    


    


 


    


  

// Linda  ...som håller tummar och tår att skrutten snart får träffa sina fina föräldrar!





Kommentarer
Postat av: Joanna

Fina bilder som alltid Linda Blodbinda! Dags för dejt snart tycker jag!



puss!

2012-01-04 @ 00:16:43
URL: http://gladargforbannadlycklig,blogg.se
Postat av: Linda

Tackar! Inte svårt att få till fina bilder med detta vackra par! :) Ja vi måste ses snart! Helt klart! VAR NÄR HUR??? Puss

2012-01-04 @ 11:36:06
URL: http://nidla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0